Jag vet inte!!!

Känns som att det TYVÄRR inte blir nån resa till Thailand.. Känns längst in i hjärtat på mig.. Mina 2 underbaraste bästa vänner ska gifta sig och jag kan inte ens vara med!!! :( Eller kan ,och kan.. Men jag vill åka med Micke. Och han vågar nog inte säga,(Tror kanske jag blir arg),att han inte vill åka.. Men vad fan,Säg..så slipper jag tänka på det!!


Har satt i 2 tvättmaskiner. Helt otroligt att det var ledigt ,en söndag kväll...  :) Men tur för mig!!

Gjord en ny variant på Köttfärspaj idag. Blev väl OK,men inte super. Saknades nått..

Har även varit och kollat på en Visningshus,det var jätte fint.. Stort dock,typ 200 kvadrat..

Jag har en små ilande värk i min högra arm fortfarande,har haft det nu några veckor..

Nu blir det en kopp te och sen gå ner till tvättis!!!

Puss och Kram!!!





Kommentarer
Postat av: Åsa

förstår att du vill åka med Micke.. annars är jag en bra ersättare ;) tror ja iaf...

du får ringa läkaren o fråga va de där är i armen.. inte bra..

krama

2009-11-30 @ 10:46:28

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0