New Moon.

Ikväll blir det bio. New Moon. Ska bli jätte mysigt..  Spec när det är så tråkigt väder..
På måndag blir det bio med älskling. Luftslottet som sprängdes ska vi se då. *Spännande*.

Är inne i en film period just nu.. Så mysigt att ktypa ner i soffan eller sängen och slå på en film..  :)


På torsdag ska M till Sthlm igen. Men bara över dagen..  *Skönt*


Akilles smet ur sin sele igår.  Det gick bra,som tur var,han sprang ut på vägen,men vände lika snabbt.. Han sprang runt lekte med pinnar och min vante tog han oxå. Men tillsut fick jag honom att tro att en kotte var en godis.. Jag gick snabbt hem,och bad honom stanna i bädden. Det höll i 5 sek. Sen stod han vid min fötter och bet på min socka. Man kan inte annat än att skratta ibland..

I morgon (Lördag),ska vi åka till Jokkmokk.
Till min Barndomsvän A och hennes familj. Dom har fått en dotter, (Joline)
Ska bli såå roligt att åka och hälsa på.. Längse sen sist..  Vi brukar alltid skratta och fnittra så mkt,att man har kramp i munnen i flera dar efteråt.. Så mkt roliga minnen..  Ibland när vi ringer till varandra,slutar det med att vi skrattar så mkt att vi måste lägga på..

Nu ska jag dammsuga & skura.. det luktar vovve hos oss.. Men ack så söt vovve vi har...  :)


Puss och Kram!!!








Kommentarer
Postat av: Lina

visst var den bra ? :D tackar!!

2009-11-22 @ 13:26:33
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0