Ont.. :(

Min tå gör sjukt ont.. Syns att det är var under skinnet.. Inte under nageln,men ändå.. Och jag är ju så klantig,så jag stöter i tån överallt.. Och Akilles hoppade på den tidigare...  Ska stå ut till nästa torsdag,för då ska jag till läkarn,så får han titta på den.

Hittade ett recept på Godis Muffins igår,men jag klantade mig när jag skulle göra glasyren,läste inte receptet,utan bara blandade bara i allt. Såg ut som Oboy. ha ha ha ha..
Var lite sugen att baka vanliga muffins idag,men jag vet inte..
Har städat lite i morse, tagit bort och hängt ut sängkläderna. Ska tvätta sen. Och har varit på 1 timmes promenad oxå.
Skönt när man fått in rutin att gå.. Igår kväll var jag och min granne på 40 min promenad på kvällen.

Akilles väckte mig kl 2 i natt och skulle ut och pinka.. Jag såg ut som en hemlös person. Ni vet i filmer,när dom har på sig: En sunkig mössa, mjukis byxor,skor, (Där skosnörerna hänger åt alla håll),och jag hade morgonrocken oxå på mig,och min vinter jacka utan på den. HA HA HA HA.. vilken syn...

Undra vad jag ska göra för middag idag???


Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gör man inte när ens älskling(en av dom) blir pinknödig då? ;) hihi

2009-11-12 @ 14:07:37
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Åsa

haha åhh att de inte fanns paparazzi i närheten då.. haha hade varit en härlig syn :P

hoppas du står ut ti torsd annars får du gå tidigare..

kraama

2009-11-12 @ 16:05:24
Postat av: sussu

Nepp behövs inte laddas ner nåt utan man streamar dom så att säga. Bara klicka på play så laddar avsnittet. :)

2009-11-12 @ 22:27:24
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0