Söndag

Jag känner mig ganska utvilad. Har sovit otroligt bra dessa sista nätter.. (Helt av mig själv).  :)

Älskling är och hjälper min kusins man att ta upp båten, och så har dom varit och släppt Akilles oxå,så han får bli av med lite energi.. :)

Skönt,för då e han trött i 2 dar i alla fall. Ha ha ha.. Och älskling åker ju till Sthlm (Igen),på måndag.
Så då är det bra att han inte har så mkt energi. Ha ha ha..

Måste hitta mig ett par byxor.. Ska ut på stan och leta nån dag..

Fast jag är utvilad,känner jag mig så otroligt lat idag..



Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Joo hon har haft riktigt skojs:-)...

Nej är inte så kul d här med handen, värker som f*n:-(

2009-11-15 @ 16:06:52
URL: http://tessanstromback.blgg.se
Postat av: Ida o Olivia

Lat får man känna sig ibland. O det här gråa skitvädret gör ju inte direkt att man känner sig jättepigg!

2009-11-15 @ 22:21:07
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Åsa

är skönt o veta att man inte är ensam om o vara slö :) trist väder vi hade igår oxå så de gjorde nog sitt.. el har haft hela veckan.. vill ha soool :)

ska kolla byxorna på vero ida..

kramar

2009-11-16 @ 09:35:51

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0