Greys.

Blir det ikväll.. Om jag e hemma tills dess. Ska nämligen på 30 års fika. Det bjuds på Smörgåstårta. Det tänkte jag nämligen här om dagen på,så det passar ju utmärkt.. Det var nog ödet.. ;)
Sen ska vi hämta min bror på flyget ikväll. Blir roligt.. Tror jag ska köra dit.

Nu har jag kokat klart köttet till Köttsoppan,så M får fixa det sista. :) Blir ett lagomt mat moment för honom,att klara av.. Hi hi hi..
Har gjort en Matjesill tårta oxå,till ikväll. Får se hur den smakar. *Spännande*.

Nu blir det en Klementin och sen ut på en lång promenad när älskling kommer hem.

Har haft besök av V och T oxå,alltid lika roligt.


Puss och Kram!!







Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu finns en god falukorvsgryta på bloggen!:D

2009-10-29 @ 17:04:51
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0