Hemma.

Nu är jag hemma. Har varit på stan på eftermiddagen,köpt en dop present till Charlie..
Sen följde jag med C till hennes föräldrar i Ersnäs. Blev bjuden på mat (Plankstek och vin och efterrätt). Mkt trevlig kväll och roligt sällskap.   *Tack M för den goda is drinken*.

Jag ska städa när jag stiger upp.. Kände att det kanske blev några vinglas för mkt. Men men...

Måste städa till älskling kommer hem..
Vi kommer att lämna Akilles i kalix,i veckan,eller nästa vecka,vad tomt det blir då. Jag började gråta i telefonen idag,när jag pratade med älskling.. Det är verkligen jätte sorligt att han köpt en hund,och sen inte kunna ha den hemma.. Vi älskar ju att gosa med Akilles.. Få lite blöta pussar och bit märken i armen.Ha ha ha..  Akilles gillar att kramas. Han kan komma och lägga sitt "lilla" huvud på ens axel och bara kramas.. (innan han biter en i örat).  Ha ha ha...

I veckan blir det att: köpa Strumpbyxor till bröllopet,fixa ögonbrynen,köpa kanske nått snyggt läppglans.

Vad har man för jacka till klänningen??? Den är axelbandslös...

Nä,nu blir det sängen och försöka sova.

Puss och kram!!!




Kommentarer
Postat av: Mammi

Vad kul att fixa ögonbrynen, jag har så mycke att komm ihåg i veckan att jag kommer glömma plocka mina. Så när du ser troll mammi då vet du att jag behöver läggas in.

2009-10-05 @ 05:37:49
Postat av: Djävulen.

vad blev de för doppresent?

Postat av: Åsa

men åhh kan ni inte ha akilles hemma?? :( va trist... men kanske bäst för M om han mår så dåligt..

kramar om

2009-10-05 @ 10:07:02
Postat av: Djävulen.

sv: vad nice :) tack så jättemkt =)

Postat av: Linda

Usch vad trist att M blivit allergisk men det är ju bra om det går att lösa med S.

Jag såg en igelkott hos oss för några kvällar sen =)

2009-10-05 @ 22:19:40
URL: http://intebaralinda.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0