Otur

Har min älskling. Han är sjuk nu igen.. Nått med magen. :(  Blir nog hemma från jobbet i morgon.
Jag gjorde ju tacos till middag,fick dock äta den ensam. Eller Akilles var ju intresserad.. Ha ha ha..

M:s allergi har blivit ganska mkt värre. *Tyvärr..* Vi står i en korsning just nu och vet inte riktigt vilket håll vi ska fara. Som det är nu,så kan M,vissa dar inte vara i tvrummet,för att Akilles är där,eller har varit där hela dagen. Inte så jävla roligt,för nån av dom... Så vi måste nog se oss om nått annat boende,ganska snart.. eller försöka komma på en annan lösning...
*Jobbigt*.

Akilles är verkligen M:s allt,och det skulle vara så sorligt om vi behövde sälja honom. För han är verkligen en fin hund. (Trots att han kan driva mig till vansinne vissa dar). 

Min stortå e mkt mkt bättre nu. Så nu vet ni det. Ha ha ha..

Nä,nu blir det sängen och lite tv ,innan jag somnar.


Puss och Kram!!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0