Korvsoppa.

Gjorde jag i morse. :) Så det blir det till middag idag och några middagar framöver. Den är som godast ,när den fått stå några timmar,eller om man gör det dagen före..

Älskling är hemma från jobbet idag oxå..

Akilles har varit lite dåligt i magen idag,så hoppas det inte är som sist.  Han är lite slö och seg.

Ikväll blir det Idol och sen Lyxfällan. 

I morgon på förmiddagen ska jag träffa V,och på eftermiddagen S.  Ska på stan i morgon och se om jag hittar mig ett halsband. Hade velat ha ett Tomas Sabo. Ska se vad dom har inne. *Har presentkort,som jag kan använda*.


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vilket sammanträffande! jag ska också se på idol och lyXfällan! KRAM


Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0