Marley and me.

Såg den filmen idag... Nu kanske jag förstör för dom som inte sett den,men oj oj så jag grät.. Det påminde så mkt om Casper vissa saker.. Se den filmen... 

Ikväll har vi ätit Blåbärspaj,och sett på Idol. Har varit skoj,att ha sällskap hemma av älskling. Vi har myst på.
Var ut med Akilles idag. Det gick mkt bättre idag,än igår kväll när det slutade med tårar.. 

I morgon ska jag: Ta tag i min tråkiga pappershög,som måste in i pärmen och så måste jag nog städa garderoben. Men det e svårt att pröva kläder och sånt när det står en hund och biter i allt man tar på sig.. Ha ha ha ha..

På lördag är det Personalfest,(för Mefos). Ska bli jätte roligt,klä upp sig och gå ut och äta och kanske dansa. ;)


Nu blir det True Blood,kl 22. Har ni sett den serien på 1:an?? Det e bara snusk. Ha ha ha...
Men den e bra..


Såg ni förresten Svenska Hollywood fruar i måndags,på 3:an??? Vad tycker ni om Anna Anka??
I programmet sa Anna Anka bland annat att ”vill mannen ha en avsugning på morgonen så får man ställa upp”. Ha ha ha..

Den 6:e okt börjar D.H på kanal 5..  *Längtar*





Puss och Kram,Sov Gott!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0