Ångrar

Mig gör jag inte,men jag fick fruktansvärt ont i magen i morse när jag vaknade.. Av glassen jag åt igår kväll..  :( 

Jag har ringt och bokat bord på Cooks Krog i helgen,ska bjuda älskling på middag,för att han är sååå underbar,och har hjälpt mig med allt ,när jag varit sjukskriven.. Skjutsat och tagit ledigt från jobbet,osv.. Och haft tålamod med mig,när jag varit ledsen och gnällig..    *LOVE*

Idag känner jag mig fruktansvärt trött,vill bara sova.. *gäsp*, är det vädret kanske???
Det är såå trist och lite regn är det här..

Akilles är lite crazy på kvällarna,när han kommit in från kvälls promenaderna.. Det är mkt hundar här = TIKAR...
Så det kliar nog i snoppen på han.. Ha ha ha ha


Nejmen,titta SOLEN tittar fram.. härligt... Ska öppna balkong dörren,så jag får lite friskluft... :)

Jag är på jakt efter ett par rejäla skinnstövlar..  Ska kolla på stan på lördag,om jag hittar några,eller nått annat roligt..

Puss och Kram!!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0