Hemma bäst.

Borta bra,men hemma är bäst... Min egen säng  :)
Jag gillar att vara hemma.. ha ha ha...
Men vi har haft det underbart på påsken,varit ute massor,ätit gott och träffat folk. :)
Vi har kört skoter,det gick jätte bra med gipset ,satte en plastpåse på,så det inte blev blött,och sen bara att åka. :)
Har grillat,och jag har bara 1 vinterjacka,så jag måste hänga ut den,så den inte luktar så mkt rök och skoter.

Älskling har åkt till Sthlm,i morse,så det är bara jag hemma. Vi har hundvakt.. Så det e lite ensamt..

Ikväll är det äntligen D.H och Christine,så det ska jag se.. Hoppas jag håller mig vaken.. Ska sätta inspelning ändå..


Idag är det den stora dagen,min bäst vän gifter sig... I Thailand... GRATTIS till er.. :)
Hoppas ni får en underbar dag/kväll..


"Tur" att vi inte hade bokat resan,jag hade ju grinat ihjäl mig,om jag hade bokat,och sen inte kunna åka,pga jag bröt foten...  Nu längtar jag tills dom kommer hem,så jag får se massor med kort,och krama om dom.. :)


Nu ska jag gå och äta lite lunch (Rostbiff,potatisklyftor och sås) Vi grillade igår.. Tyvärr,var inte grillen på tipptopp,så det tog ca 4 timmar innan vi fick nån mat.. Ha ha ha.. Mitt humör,gick sakta men säkert ner.. alla märkte nog det. ;)
Så sent har jag aldrig ätit,(V,du hade dött),vi åt kl 21..


Puss och kram!!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0