Stående

Har jag duschat idag.. Känndes skönt.. Fy fan vad smutsig man är under gipset.. urk... Luktade inte illa.. men att få bort det,tar några dagars skrubbande i duschen.. Tas bort bäst med peeling,tur att jag hade lite kvar.. Ska köpa mera på Onsdag. :)

Natten gick sådär.. Hade sendrag i foten,eller i hela benet rättare sagt. Men det gick att ligga på sidan,så då gick det bättre..  När jag gick och la mig,så somnade jag nästan direkt,men vaknade av en enorm smärta,i foten,fick en ryckning... Fy fan vad ont...

I morse när jag vaknade,var foten stelare än nånsinn,men idag blir det mkt träning.. 3 gånger per /dag ska jag träna,efter ett program jag fått.. :) Så jag ska strax gå och börja..

Det känns konstigt att gå,måste som börja om från början.. Jag kom inte ihåg igår,hur man gick "som vanligt" i trappen.. Ha ha ha ha...

Såg en liten kille igår på Sunderbyn,som hade gipsat båda benen..Stackarn.. Kan inte vara roligt.. Och sen vilket arbete,när det är båda benen.. Jag håller på att bli knäpp av ett ben..


Nu ska jag gå och träna..


Puss och Kram!!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0