Mans röst i kvinnokropp

Så låter jag nu.. Vaknade i natt,så hes..
Micke blev rädd när jag väckte honom i natt... Ha ha ha

V,sa att om hon inte såg att det var mitt nr,så hade hon trott det var en snuskgubbe.. ha ha ha



Har druckit massor med te och läkerol,ska köpa Vicks idag,när vi handlar,eller när micke handlar..
Får se om jag orkar följa med...


Jag försöker få ihop ett matschema för veckan,men kommer inte på nått bra..
Blodplättar idag,hemma gjorda raggmunkar en dag,köttfärssås.. Hm.. Nått mer??


Har suttit och kollat efter dom där Ed Hardy skorna,jag vill ha,men hittar ingen i min storlek..  :(



Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hehe.. inte kul o vara så hes..

oj svårt med mat... :/

krama

2010-08-30 @ 15:22:01
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Mammi

Satsa på potatis rätter, köttfärssås med potatis, fisk med sås och potatis, kycklig och potklyftor, köttbullar och potatis, soppa, Köttgryta, kyckliggryta, tacos, fahitas i sallasblad, kyckligsallad. Nu fick jag själv massa idér till våran matlista..toppen



Krya på dig.

2010-08-30 @ 16:24:05

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0