Glögg kväll

Igår blev alla boende i huset inbjudna,till en annan kvinna i huset på glögg kväll. Den var super trevligt,så jag skrattade...
Vi blev bjudna på glögg,snittar,pepparkakor,lussebullar,ja massa gott.. Sen övergick vi till vin,blev några glas för mkt,kanske.. ha ha ha ...
Fick ett hysteriskt skratt anfall när jag kom hem,slog i min lilltå i sängen,som i vanliga fall säkert hade gjort sjukt ont,men jag skrattade bara och fällde några fejk tårar,så micke skulle tycka extra synd om mig,men det höll inte så länge,så stod jag och skrattade hysteriskt igen.. Sjöng även en snutt av "Havet är djupt",från ComHem reklamen,med Judit och Judit.. Ha ha ha ha.. Det tyckte micke var roligt...

Sen somnade micke på 2 sek ,hur funkar sånt,bara lägga sig ner på kudden och blunda,och somna.??..
Själv ligger man vaken i några timmar och sen somnar man...


Nu är micke i skogen och släpper lös Odjuret,efter alla harar...
Själv gör jag ingenting,kollar lite bloggar,glor på tv,och dricker te..



Ska och äta Tacos ikväll,hos ett annat par ikväll..  *Tackar vi för*


Måste byta gardiner,det blev katastrof julpyntat i år hos oss.. Det är kaos.. Vet inte hur vi tänkte,men innan nån hinner se,så byter vi gardiner i dag.. Ha ha ha ha,och gör aldrig om det misstaget igen..


Vill för övrigt säga att jag är så glad att jag har massa människor runt omkring mig som bryr sig om mig och ringer och frågar hur jag mår osv.
Det är Guld värt...





Puss och Kram!!




Kommentarer
Postat av: Emma ♥Mamma Till Alwin

Ja usch så hemskt!! :(



Du som gillar te, har du smakat banan och kola te?? Det är skitgott!! :)

2010-12-04 @ 22:04:23
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Emma ♥Mamma Till Alwin

Joo det är verkligen det!! :) Jag köpte det i thé shopen i gallerian i Boden men kan ju hända att det finns i Luleå :)

2010-12-04 @ 22:31:06
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0