Missnöjd.

Blev jag med palten,den var osalt som fan.
Fast jag saltade såååå mkt.. Men det var som att jag inte hade satt nått salt alls...  :(
Så mkt jobb,för ingenting.
Micke tyckte inte alls om dom,han åt 1.


Akilles fick ett märgben igår,som han tuggade på kanske 30 min,och sen tog vi bort det.
Nu idag,på eftermiddagen,så kräks han 4 gånger. Och en av gångerna,så var det en jätte stor benbit (stackarn)
Så tur att han fick upp den,han hade ju kunna dö....   Andra gångerna han kräktes var det små bitar ..
Så han får aldrig mera såna ben..


Vi var båda lite nere idag,jag för palten och lite annat,och micke e trött.. Så vi for till Kvantum och köpte godis och lite annat,som vi nu ikväll har ätit...
Så nu ligger vi och myser i soffan.  Kanske slår på en film...




Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Annkatrine

Men hörrni! Det går att salta efteråt. min palt blev också osalt men jag strödde på flingsalt och det var helt ok. P & K

2010-12-03 @ 11:12:26
Postat av: Ida

Trist på palten men det är inte världens katastrof! Jag lovar!! Jag kan berätta massvis med historier om mat jag förstört ;-) Hoppas ni får en bra helg!

2010-12-03 @ 20:45:31
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0