När man var liten...

Så var man ju lite busig.  ;)
Jag och min barndoms kompis,vi öppnade försiktigt en tejpbit på paketen,och tjuvkikade vad som var i... hi hi hi.
Det slutade jag ju med i fjol... Ha ha ha.. Blir inget sånt i år... ;)


Jag kan komma på mig själv ibland att jag fäller en tår eller 2,för att jag är så lycklig. Ikväll blev det så...
Jag har världens bästa make..



Nu blir det tv och sen sova.

Ska packa en massa i morgon och sen åker vi till kalix. :)
Ser jag fram emot att koppla av och bara mysa och vara tillsammans med alla nära och kära..

Kommer dock att sakna alla mina kära vänner här hemma i stan,men tur att det finns telefon och sms och mms.  :)

Det är ju extra spännande detta år,när min bästa vän ska ha en bebis snart :)
Så han kan ju tänka sig komma ut när som helst...


Ska väl krypa ner under täcket nu och pussa på älskling innan vi somnar...





Puss och Kram!





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0