Vilse

Stod i mitt horoskåp att jag skulle känna mig vilse i pannkakan,och det gör jag...

Idag var vi till veterinären med Akilles,han ska ha tratt på sig på nätterna,för då ligger han och slickar och biter i tassarna. Han har fått en infektion i några klor,så med lite medicin,så blir det bra..
Han ska även bada fotbad,ha ha ha,hur ska man få en "Mini Shetlands Ponny" att låta en massera tassarna och sen stå still i en badbalja i 10 minuter. HA HA HA...  Jag kan se en bild framför mig.. ha ha ha ha ha= KAOS.. 
Ska ta en bild när vi gör detta med Akilles..  Äger inte ens en badbalja...


Ska äta middag själv idag,fy bubblan vad tråkigt..Men tur att maten är klar,annars hade jag nog skippat middag idag.

Jag har slagit in några Julklappar idag,och sen fixat med lite papper och ringt lite samtal...



Puss och Kram!!




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: ja de får du göra! allt är fint här, sj?

jaa, här med. mysigt på ett sätt, men gillar inte att trafiken ska råka illa ut för de.



trevlig helg!

kram

2010-12-17 @ 19:34:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Låter trixigt, har ni lyckats?

2010-12-18 @ 22:42:18
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0