Lördag!! 13/2.

Vilken underbara dag... Inte bara att solen lyser och alla är glad och trevliga..
Utan att världen bästa Hollo fyller år..
Hipp,hipp hurra...

Dom andra är i Skellefteå på BodaBorg,så jag hoppas dom kommer hem snart..
V,ville inte ha några presenter,utan att alla följde med till BodaBorg,och så bjuder hon på lunch.
Det är bara jag som som får köpa present..  :) eftersom jag inte följde med..

Så ikväll ska vi på 80-tals fest.  Ska bli super skoj..

Nu håller jag på att plocka lite,ska bädda sängen och plocka in lite kläder..
Usch vilken oordning jag har i garderoben,vågar knappt öppna den...
Ska ta tag i detta i morgon eftermiddag..

Om det är sol,och alla inte allt för bakis,så tänkte vi ge oss ut i skogen,nånstanns och grilla och njuta av solen. :)



Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0