Världens underbaraste.

Man har jag.. :)

Igår när jag kom hem,var jag lite nere,trött och seg och lite ledsen.
Min käre man har hämtat mig på jobbet varje kväll.(Det är verkligen uppskattat)...

Men i alla fall han var och handlade,innan han hämtade mig,så vi gick in och jag packa upp varorna,och där i påsen,låg ett
Ben & Jerry glass paket till mig.. Jag blev så glad,att jag började gråta..  *Tack älskling*.

Sen hade han även gjort mat till oss,så vi skulle ha mat tills idag (Onsdag), Lax i ugn,men massa morötter och potatis och nån jätte god sås..

Jag är så otroligt glad att jag har dig älskling,du är guld värd..

Puss på dig!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Jodå det gick bra med katterna =) Dom var nog bara lite uppretade pga inkräktaren..

2010-02-10 @ 20:26:08

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0