-22 ,ute

Men jag ska trotsa kylan och bege mig ut.. Ska till en kompis. :)

Jag tog en skål med Ben & HJerry glass igår kväll,och nu är halsen mkt mkt bättre..  :)

Såg på Sex and the City till halv 2 i natt.. Blir en tidig kväll i dag..



18,16...
Pratade just med älskling,dom hade varit ute i 6 timmar,i -25 grader..  *CRAZY*

Jag själv håller mig inne och ska senare avnjuta en skål med glass (Igen),känner att min hals behöver det.  ;)

Hade det jätte trevligt hos min kompis,hon har fyllt år,så jag blev bjuden på fika. :)
Satt och surrade en stund och sen tog jag bussen hem,alldeles för kallt att gå hem. Bor ca 30 minuter från varandra,(alltså om man går). Med cykeln tar det kanske 15 minuter.

Känner att huvudvärken kommer smygandes,så jag ska stänga av datorn och gå och vila en stund..


Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag säger det,, ben och Jerry är inte "bara" världens godaste glass utan mirakel fixare.

2010-01-05 @ 13:29:23
Postat av: Linda

grahamsbullar..inte så fantasirikt med goda blev dom =)

2010-01-05 @ 20:17:29

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0