Frusen!

Usch vad jag är frusen,har fått ont i halsen,kan knappt svälja nu.. Har druckit mkt te idag..Men ger inte med sig riktigt..
Kanske lite Ben & Jerry glass hjälper. ;)

Har satt igång 1 tvättmaskin,det är så skönt att man oftast slipper boka tvättis,bara gå ner och se om det finns en tid,och ofta finns det lediga tider.. :)

Jag är jakt änka i några dar nu.. Det e skönt att vara ensam ibland.. Känns ibland,som att vakna upp på en cirkus hemma hos oss.. Ha ha ha.. Akilles har lärt sig öppna gallret,mellan tvrummet och hallen,så han öppnar den i tid och otid.. Så ibland kommer det en söt Akilles och hoppar upp i sängen och vill att man ska vakna.. Eftersom mitt morgon humör inte är så bra,så blir jag oftast jätte arg och föser ut honom... Men han blir ändå lika glad när jag 30 minuter senare stiger upp och han möter mig i hallen och vill bara pussa på mig.. Tur att han inte är så långsinta.. Ha ha ha ha..

Jag ska väl återgå till tvättstugan och kanske krypa ner under filten med lite glass och ett D.H avsnitt.. (Från början).

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0