Mat.

I morgon ska jag göra Mat schema,för all mat vi ska äta i veckan.. Skulle behöva lite tips??
Vi äta nästan all mat,inte Blodpudding.. bläää... (Inte jag i alla fall) ..

Älskling kom hem ikväll,nu har han gått till en kompis för att se Fotboll. Jag själv ska lägga mig i sängen och se D.H :)

Min rygg känns bättre idag,fast det e svårt att sitta,och klä på sig ibland.. (Ryggskott).

Såg tidigare,En annan del av Köping,dom är ju för härliga..


Kanske ni oxå kan hjälpa mig med lite tips på en Dop present,till en tjej??

Puss och Kram!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Inte kul med ryggskott. Hoppas det blir bra snart!



Silvriga barnkammarboken kanske skulle vara en bra doppresent? Där är ju alla kända barnvisor med och så är den så fint illustrerad.

2010-01-11 @ 18:32:10
Postat av: Ida

Hehe jag fick älgsteken av mamma :-)

Usch då för ryggskott. Hoppas det är bättre!

2010-01-11 @ 19:26:34
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Malin

Haha jo jag är ju hemmafru ;D

Ett gott och nyttigt mattips är Kycklinglasagne! Den är med färska lasagneplattor, philadelphia ost, broccoli m.m. väldigt god!! :)



Bra dop present är en fin rosa ram, gulligt halsband med en fin berlock som ex. ängel, prinsessa, balettskor osv. En ängel är ju som en vakande ängel :) Himla vackert! Finns massa olika små änglar. Eller ett hjärta med en liten strassdiamant?

2010-01-12 @ 19:55:49
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/
Postat av: Emma

Alwin tackar så mycket :)

2010-01-12 @ 21:34:21
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måndag: max

Tisdag: waldorf

Onsdag: Kebab huset

Torsdag: matstället

fredag: bjuda in sig hos andra på middag

Lördag: se ovan

Söndag: fisk pinnar med pommes och hollandasås

2010-01-15 @ 09:09:26

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0