Inget

Alls hittade jag på stan,hade behövt nya tröjor.. men jag var inte så tålamodig heller.. Kände mig kissnödig hela tiden,så jag for hem.. Var inte på H&M,kanske gör en sväng dit i morgon efter jobbet..


Somnade i soffan i vanlig ordning denna vecka,ha ha ha...
Hoppas jag kan sova nu ikväll,men dom senaste veckorna har det inte varit nått större problem med sömnen,så det känns jätte bra..


I morgon ska jag upp tidigt oxå,samma tid,kl 7.

Sen får jag se vad dagen erbjuder.. Min älskling kommer hem,så det känns skönt.. Och Akilles kommer ju hem,så jag saknar honom..


Har ätit havregrynsgröt varje morgon nu,och 2 hårdbröd mackor..  Kör nog på min havregrynsgröt resten av veckan oxå..

Nu blir det sängen och läsa en stund..


Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0