Ödet

Jag tror ju på ödet..
Igår fick jag ju UV,och när jag kommer hem,så är det en tidning i brevlådan som jag får varje månad i brevlådan,och där i är det 2 sidor om UV...


Idag har jag ju varit på jobbet,tiden gick ganska fort.. Jag jobbar ju bara 25% pga foten nu..
Sen göra massa ärrenden på stan,bla passet,så nu är det klart.. :)

Nu måste jag ta tag i min klädhög på sängen,kastade bara ut allt på sängen i morse innan jag gick till bussen..

Mina nya Ecco skor,är helt perfekta.. Känns som om man inte har skor på sig..  :)

Helgen var jätte bra,träffade mina barndomsvänner och deras respektive,så det var jätte roligt..

Nu blir det att plocka lite och sen lägga mig och läsa. Är på första boken i Twillight.. (Ja,jag e inte så snabb,fick boken för 4 månader sen,men har först nu börjat läsa)..


Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0