Det blev

Inte nån tidig kväll för mig igår..
Våran kompis kom hit och tog några öl och sen lyssnade vi på massa musik,och dansade lite, så kl hann bli 2.
Ha ha ha.. Men roligt hade vi..  Spontant besök,det e roligt...

Idag har vi varit på barnkalas. 1,och 2 års kalas.. Det var mkt vuxna och barn och gott fika.
Sen for vi hem och så kom våra kompisar från kalix,med deras 2 barn. Så vi grillade och åt mat.
Och nu har dom farit och jag har dammsugit..  Mkt trevligt att dom kom..  :)

Nu ska jag gå i duschen och sen lägga mig i soffan och slöa..
Micke har redan intagit soff läge.  Ha ha ha...


Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag borde nästan ta betalt för uthyrd dansare hos er.

2010-06-27 @ 21:51:15

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0