Hemma

Nu för några timmar sen har vi kommit hem..
Jag med mitt guldfisk minne glömde ju kameran,så tyvärr blir det inga bilder.

Men vilken väder,helt underbart.. Vi har ätit och fikat ,såå gott och haft det super trevligt..

Tyvärr när man är ute mitt i skogen,så följer ju alla mygg och knott med på köpet oxå. Men det var först sent på Midsommar natten dom kom fram,och självklart när jag skulle sova.. Dom bet mig inte,men det där jävla surrandet.. Det är fortfarande kvar i öronen på mig..

Akilles stackarn är helt mygg biten under magen.. Så stackarn,har fått vara inne i stugan idag,nästan hela förmiddagen,för att inte få fler bett...  Inte lätt att vara korthårig alla gånger..

Jag ska nu strax gå och se en film/sova. 
Men jag väntar tills våran kompis,kommit hit,så jag kan säga hej.. och god natt..


Jag har bäddat rent i sängen,så det ska bli skönt att krypa ner snart..

Puss och kram!




Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag hörde att det dröjde många timmar innan det blev godnatt för dig.

2010-06-27 @ 10:34:49

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0