Skatten

Kom idag..  Jag fick inte mkt,men det behövdes ändå.. Hade typ 4 kr på kontot.. :(
Jag hatar verkligen att inte ha några pengar. Min underbara man lämnade pengar åt mig ,men ändå...

Idag blir en fin dag.. Ska strax gå på en promenad och sen koka mig en kopp te och kanske jag tar mig en choklabit (Marabou Polka).


Tänkte städa lite oxå,tills M kommer hem i morgon,så det är rent och snyggt.. 


Puss och Kram!!

------------------------------------------------------------

Nu har jag städat..  Har dammtorkat,dammsugit,och vaskat och torkat av ute möblerna på balkongen..
Känns skönt att det e gjort..

Nu ska jag skala potatis,blir nog Fiskpinnar idag...


Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

yes ja har bokat igen :) fira nyår där igen..

ja fick oxå skatten.. jippi.. hihi..

2010-06-10 @ 15:00:24
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: mammi

Åhh polka choklad,,berätta om den var god.

2010-06-10 @ 18:03:26
Postat av: Annika M Sriwanna

skönt med lite klirr i kassan iaf :)

2010-06-10 @ 21:15:06
URL: http://sriwanna.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0