Vita tyg skor.

Det vill jag köpa mig..  Riktigt snyggt.. (Så länge dom håller sig vita),ha ha ha..

Och en Satin Perfect (Epilator),det måste jag köpa mig..  (kanske önskar mig en sån när jag fyller år).
Har hört mkt bra om den..  Nån som prövat? Gör det mkt ont??


Hoppas jag inte håller på att bli sjuk,har ont i halsen,dricker te som en galning. Känns att det är nått på G,i kroppen,jag har absolut ingen ork och är fruktansvärt trött,och ingen matlust direkt...
Har oxå haft ont i vänster öra nu i 3 dagar...

M,har sista hundkursen idag. Så hoppas den går extra bra då.
Kurs ledaren har gett Akilles mkt ros alla gångerna,så det känns bra..



Ska gå och ta en Alvedon och sen lägga mig och vila lite..



Puss och Kram!!











Kommentarer
Postat av: Malin

Ska jobba på kristallgården :)

Ett äldreboende här i närheten.



Hoppas du inte blir sjuk! Kolla upp örat ifall värken inte försvinner, ifall du har en öroninflammation.



Kramar

2010-06-14 @ 14:51:01
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/
Postat av: Patrik

jag har vita reebok men får tvätta dem väldigt ofta ... haha XD



sv; tack =)

2010-06-14 @ 15:52:16
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Åsa

du får kolla upp om örat.. inge bra..

krama

2010-06-14 @ 16:07:55
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: mammi



Om det är en apparat som ryker upp hår så har jag testat och det är miljoner gånger värre än med remsor.,,,aj aj aj säjer jag bara.



2010-06-14 @ 18:14:54
Postat av: Julia

epilator är överskattat... helt okej, och gör inte allt för ont enligt mig (beroende på var du använder den, hehe) men de kapar typ bara av tunna hår, så det blir nästan lite stubb ändå.. fast nu är det ju inte just den där jag använt ;)

hårborttagningsmedel är bäst enligt mig, kladdigt och tar tid, men bäst resultat...



varsågod, där fick du en lång, tråkig kommentar ;)

haha:P

2010-06-14 @ 22:04:12
URL: http://jayess.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0