1 Vecka

Idag.. Känns ovant,konstigt och lite bittert.. Jag har ju ramlat i trappen förr,men inte skadat mig ,så mkt.. Har ramlat ute oxå,snubblar lite här och där.. Jag är nog en bängelmaja...

Har haft sjukt ont idag.. Känns konstigt där innan för gipset.. Tar ju inga värktabletter på natten heller,så har lite mer ont på morgonen..

Ikväll ska jag duscha,längtar... Är ju lite bökigare att göra det,nån måste vara hemma,så jag inte halkar. Och hjälpa mig att tejpa plastpåsen runt gipset,så det är tätt. Fy bubblan om jag skulle behöva göra om det..

Om 2 veckor ska jag till Sunderbyn och byta gips igen,och ta bort stygnen.. Blir spännande. Kanske tar en bild..

Ikväll ska älskling göra hemmagjord pizza,mums...

Nä,nu ska jag återgå till soffan,och invänta mitt besök :)


Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, han kom till rätta tillslut =)

Men oj så otäckt för dig =( Hoppas du blir bra =)

Och så ska du passa på att "lata" dig medans du kan ;)

2010-03-06 @ 21:42:44

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0