Skor.

Nya skor ska jag köpa mig,såg igår att det har börjat gå hål under sulan på mina sneakers...

Parfym måste jag köpa mig,har nästan helt slut, så tips på det ,är tacksamt...  Vad använder ni för doft????

Blodplättarna var super goda. :) Till middag blir det Oxhjärpar med potatis och sås.  *Tack älskling*. Du är underbar.

Jag är super törstig hela tiden.. vet inte vad det beror på.. Får dricka konstant..


På lördag är det kalas för C,ska bli roligt.. Hoppas hon gjort Smörgåstårta.. Hade varit gott.

Nu ska jag gå och se vad Akilles gör på balkongen.


Puss och Kram!!




Kommentarer
Postat av: Mammi

Du luktar alltid gott så kör på samma parfym, själv använder jag rosa ed hardy.

Gott med blodplättar ;).

Jag hoppas oxå på smörgåstårta,, den är så god.

Köpte ett par jätte snygga nike sneakers till My på stadium för 199kr tyvärr var dom förstora.



Om du har ätit mkt salt eller har diabetas brukar man dricka mkt. Vi hoppas på att du har ätit mkt salt.



snart är det våra tur till B&J och där ska vi FROSSA

2010-03-23 @ 16:19:58

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0