Tisdag

Äntligen tv-tisdag.. :) DH,Christine,Cougar town,osv...

Jag måste berätta om min underbara granne. Hon är helt otrolig.. Hon körde ju mig till akuten,och stannade där halva dagen,trots att hon skulle till jobbet. Hon har lagat mat till mig,när jag varit ensam hemma. Gått ut med hunden,diskat,kommit med te,osv... Hon är guld värd.. 

Idag blir det Blodplättar till lunch. :) Ska bli gott!

Igår fyllde jag i massa papper,som jag ska skicka iväg. Det var många frågor,som var likadana,så jag tyckte man skrev samma sak hela tiden. Får skicka,och,sen se om det blev rätt..


Har fått skavsår innanför gipset.. :( Och det kliade otroligt mkt igår,och sen hade jag en ilande smärta över hela foten... Inte skönt alls.

Nu ska jag lägga mig i soffan.


Puss och Kram!





Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag tycker din granne ska flytta hit och serva oss istället, våra grannar gör inget för oss mer än hålla oss vakna på natten.

2010-03-23 @ 10:05:04

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0