Choklad..

Jag e fruktansvärt sugen på choklad.... Alla dessa olika limited edition av olika choklader,med Polka,kokos,Summer dream,osv... Inte konstigt att man blir sugen,när dom gång på gång dyker upp mitt framför mig... Att det dock ska göra så ont i tänderna att äta choklad,det får mig att avstå.. Är det värt den,ilande känslan,som sträcker sig från tanden,ner i hela jävla tandköttet och ner till rötterna???  Nej,jag har inte hål i tänderna!!!


I kväll är det Greys. :) ,blir väl att se det,eller spela in,M pratar så mkt,så det är bättre att spela in,och se dagen efter när jag e ensam..


Jag måste köpa mig ett par byxor,men det är svårt att hitta,man får alltid (nästan),gå ut tomhänt och gråten i halsen,för att man inte hittade ett ända par,och då har man gått igenom alla affärer som finns...


BLÄÄÄÄÄÄ... Så känns det idag...  *Huvudvärk,oxå*


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: mammi

Vi får leta byxor tillsammans och peppa varandra för dom vackra och fantastika kvinnorna vi är.

2010-05-05 @ 20:46:30

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0