Huvudvärk.

Hade jag igår ikväll,så jag gick och la mig kl 21..  Skönt var det..

Ikväll har M,lydnadskurs,med Akilles.. Tror inte jag följer med denna gång.. (Kanske följer varannan gång)

Var jätte sugen på att baka bulla idag,men har för lite margarin.. :(
Min svärmor hon gör dom godaste bullarna.. 

Ja,annars är det inte så mkt som händer.. Mkt ringade till Försäkringskassan om olika papper man ska skicka in,osv..
Blir palt till middag idag,så ska väl skala en massa potatisar idag..

I helgen blir det vårmässan. Ska bli roligt. :)


Nä,ska se om jag hittar mig nån att äta..    ( I morse när jag vaknade,låg bords löparen i Akilles bädd) ha ha ha...


Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0