Inget

Det finns verkligen inget att äta.. Min käre man tog 2 lunch lådor till jobbet idag..
Men vad finns det till mig då??


Jag tog en ryggsäck,och stoppade i en massa tvätt,och gick ner till tvättstugan (utan kryckor),och stoppade i 2 maskiner..  Nu blir M glad,tänkte överraska honom,så han slipper tvätta idag.. Han har ju hundkurs ikväll oxå.
(Kanske blir lite mkt)..  Jag har ju inte behövt tvättat sen i feb..  Så nu tänkte jag ge tillbaka till mig älskling,och fixa det. Kanske dammsuger oxå,så blir han extra glad.. Och så får han ju palt till middag,kan ju inte bli bättre för honom..



Nä,ska väl gå och se om jag hittar nått att äta...


Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0