Öronen

Mina öron beteer sig konstigt.. Det slår mitt i allt hel lock på ena sidan och tjuter,som när ett tåg stannar.  MKt obehagligt.. Sen kan det bara slå lite lock,och det susar bara förbi lite luft,eller nått.. Svårt att förklara..

Idag sov jag till 11.. ÅH,så skönt det var att få sova ut..
Utan en underbar älskling som ställer kl ,tidigt.. (Även på helgen)

Idag ska vi på Vår Mässan,ska bli kul.. Får se om man hittar nått.. Ska köpa Mjukkaka,den e helt sjukt god.. Samisk Mjukkaka,är det.  (Perfekt,eftersom vi har slut bröd)..


Blir nog kjol idag,längesen jag har haft det.. pga benet.. Men nu kan jag ju ha mina vanliga skor,så då kan jag ha kjol :)


Ska gå och göra mig lite lunch,och sen göra mig klar,för att åka..



Puss och Kram!!! Trevlig helg på er.



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tack så hemskt mkt :) vi hade de mkt trevligt.

hur har du haft de?

kram

2010-05-08 @ 18:49:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Okej, berätta vad du tyckte om den sen. Roligt att se om alla andra gillar den lika mycket som jag :)

2010-05-08 @ 21:17:33
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, tydligen...Försökte fråga henne om den varit (lite) lös och det har den tydligen....

2010-05-09 @ 16:44:53

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0