Palten

Blev jätte god..  

M,blev jätte jätte glad,när jag hade tvättat,dammsugit och lagat palt.. Det var verkligen uppskattat..
Jag blir så varm och glad i hela kroppen,när jag ser hur glad han blir..  :)


Det händer spännande saker nu,men jag kan inte avslöja nått än...  ;)


I helgen,blir det ju Vår mässan i Arcus. Ska dit med grannen :)
Jag är ensam hela helgen,till Måndag kväll..

På Måndag, ska jag på Förhandsvisning av nya Beck filmen,ska bli roligt. Längesen jag var på bio.


Annars är det inte så mkt nytt..


Ska kanske koka mig en liten kopp te,och sätta mig på balkongen.
(Efter helgen,blir det ett uppehåll med te i 3 veckor).


Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: AlwinsMamma

Ja gör det :)



Varför ska du inte dricka te på 3veckor??

2010-05-08 @ 00:32:58
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0