Städa

Det e sååå sjukt tråkigt.. Kul när det e klart,och det e rent och snyggt.. Men jag är verkligen ingen städ person.
Men min älskade man är det.. Han har just städat hela lägenheten,putsat fönster och torkat och sånt.
Jag har oxå gjort lite.. Men mest tittat på. Ha ha ha..

Känner mig trött och lite konstig i kroppen idag.. Bara jag inte håller på att bli sjuk eller nått..


Det blir att grilla idag, Karre-kottletter och wookade grönsaker/potatis. Mums..

Var sugen på ett glas rött.  Men tyvärr har vi inget hemma.

Jag har i alla fall köpt Ostbågar.   År sen jag köpte det.. Så det ska bli gott.

M,går på natten idag,så det e 4 nätter..


Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

kan du skicka hit din man så får han tvätta mina fönster oxå?? resten har ja gort :)

krama

2010-05-29 @ 14:25:27
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0