Sunderbyn

Dit ska jag i morgon. Ska kolla upp foten..
Den känns jätte bra ibland och ibland,kan jag knappt gå...

Så det blir jätte intressant att se vad doktorn säger i morgon!!

Idag har vi varit kollat på 2 hus,ett äldre och ett helt nytt..
Det äldre luktade skunk.. ;(

Det nya var helt i min smak.  Ha ha ha..


Annars har vi haft besök av K och M,och barnen,det var trevligt.. Sen har vi bara slöat resten av kvällen.
Micke gick just till jobbet,och jag ska strax gå och lägga mig och kolla DH,tills jag somnar..

Jag skulle vara en bra fru,och göra klart middag till imorgon redan nu,så jag började göra en köttfärspaj.
Men när jag skulle göra pajdegen,så började det lukta brännt från våran assistent. Och det gick bara trögare och trögare,så den la av. :( .. Så jag blev less och gav upp..
Har gjort klart köttfärsen tills i morgon,så får knåda ihop en pajdeg när jag kommer hem..

Så det ska jag leta i morgon på nätet,efter en ny assistent..  Tar gärna emot tips,om ni vet av nån bra????



Berättar i morgon hur det gick på Sunderbyn..



Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-31 @ 00:04:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Åsa

kul o kolla på hus :)

oj då typiskt att den gick sönder..

hoppas de går bra idag..

krama

2010-05-31 @ 08:50:45
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0