-14

Står det på termometern idag.. Brrr... Håller mig inne..
Nä,ska klä på mig och gå på en promenad med Akilles..  Blir nog skönt när man väl kommer ut om man klär på sig ordentligt..  Solen lyser ju...    :)


Ingen som helst aning vad vi ska äta till middag idag. Micke frågade igår om jag tycker det är roligt att laga mat? Jo,sa jag,men inte alltid eftersom jag lagar ALL mat här hemma,och att det blir oftast samma,för man är lite små less.  Sa även att det hade varit roligt om man kunde få sätta sig till dukat bord nångång,och färdig mat..
Han sa att han skulle fixa det,nångång.. hi hi hi...


Jag vill åka till Ikea igen,och se om dom fått nå mer Jul saker och självklart köpa mera ljus.
Micke blev besviken sist på mig när vi var där,för att jag bara köpte ett paket med ljus.. Han frågade om jag sjuk? Jag brukar oftast fylla 1 blå Ikea påse med bara ljus,så jag har.. Ha ha  ha ha..


Har för övrigt hittat en jätte fin Tomas Sabo ring,som jag skulle vilja ha..
Ska skriva den på min önske lista..

Har hittat en jätte stor Julstjärna som jag vill köpa till vårat vardagsrum,måste se vad den kostar.

Så mysigt med julen.. :)




Nu blir det en kopp te och sen en promenix



Puss och Kram!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0