Alltid kul



Med oväntade grejer.. Man fick en Påse med olika sorters Läkerol idag på stan,det var Idol gänget som var på Strand och uppträdde och skrev autografer. (Hade ingen aning om detta),så när jag varit på LagerH och köpt ljus,så stod det en tjej där utanför och dela ut såna här påsar till alla... Tack så mkt ..


Har köpte mina första Julklappar idag,känns bra att börja i tid..

Dom öppnar en Vintage & Konfektyr affär snart i Shopping brevid Indiska,så var dit och kikade i fönstret idag.
Oj,så mkt fint.. Såg en Julstjärna jag ville ha,riktigt stor och fin..
Så kul när det öppnar nått nytt.

Var även och kollade på Smyckes träd idag,men hittade inget speciellt som jag gillade..
Så det kommer att stå på min önskelista..  :)

Hittade ett Zink fat på LagerH,som jag tänkte ställa dom här 4 röda glitter ljusen på med 1,2,3,4 på för att räkna ner till Julafton,men jag väntar lite för att se vad den nya butiken har.
Åhlens hade oxå ett jätte fint vitt fat (runt dock) ,som jag gillade med höga kanter på,och 2 handtag på sidorna..

Åh,så mycket fint jag hittade på stan...
Var tvungen att gå och ställa mig på busskuren och vänta tills bussen kom,så jag inte skulle handla för mkt.
Ha Ha Ha Ha...


Te Shoppen har äntligen fått in Glöggte,så köpte svart och grönt te..


Så nu blir det en kopp te.



Puss och Kram!





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0