Frusen

Som vanligt fryser jag till max.. Kroppen stel som en pinne osv.
Har svept om mig med en filt och mys tofflor i hopp om att värmen ska återkomma,och självklart en kopp te.. Men nu får det vara bra med te drickandet för idag.


Igår efter min dusch ,hällde jag upp ett glas vitt vin,drack upp vinet,sakta men säkert.
Har aldrig varit så yr i bollen förrut.. Ha ha ha...
Drack 4 glas vatten och intog soffan efter det. Ha ha ha.. Vad är det som händer??


Jag ska inta soffan och se om jag hittar nått att kolla på,annars har jag ju inspelat på boxen oxå.




Puss och Kram!!






Kommentarer
Postat av: Kajsa

jodå allt är bra med mig, hur är det med dig då ? :-)

2010-11-13 @ 20:44:59
URL: http://kaajsab.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0