Lång

Promenad blir det nu,om ca 15 min.. Bli skönt..
Det har varit fullt upp.. Micke har börjat skift idag, + att han ska till Sthlm,och lite kontorsjobb,knappt vi hinner äta middag,ha ha ha...

For till kalix på tisdag kväll (sent), min barndoms kompis och hennes familj kom hit,för att låna lägenheten och sova här,så vi bjöd dom på Tacos innan vi for iväg,och som vanligt har vi ju MASSA grejer med oss när vi åker,så det tar ett tag innan vi är iväg... Jag var duktig och packade 2 timmar innan gästerna kom,men lyckades ändå glömma trosor och Bh,ha ha ha.. Tur att jag hade BH på mig.. Ha ha ha...

Onsdag,så var vi till Ikea,köpte ljus och lite annat smått och gott.  Kvällen,var vi hos Mickes mamma och hälsade på. Sen for jag på Möhippa,var trevligt..

Torsdag sov jag ut,till 10,var skönt.. Sen locka håret,fixa mig och hjälpa älskling lite och sen iväg till kyrkan ...
Jag älskar Bröllop,så mysigt med massa kärlek och romantik..
Var en vacker vigsel och inte tala om brudparet,så snygga..  :) (Fick tårar i ögonen)
Sen var det mat och fika och present öppning...

Sen efter allt var klart,for vi hem till luleå. Skönt att få sova i sin egen säng.

Idag har vi varit och handlat snabbt och sen for älskling till jobbet och jag och Akilles har städat och plockat undan och donat på...


Nu blir det en lång promenad med grannen och sen måste jag laga lite mat,så vi har tills i morgon..




Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Tess "mamma till Nova & Mira"

Jag har fått svamp i munnen för att jag ätit mkt peniclin kurer:-( Gör ont som faan!

2010-11-05 @ 20:42:15
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: Åsa

kul o se ett långt inlägg ;)

fiint me bröllop.. hiih..

2010-11-06 @ 15:24:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0