Oväder

Nu har det kommit..  Men mkt snö kommer det..
Mysigt att kura upp sig i soffan med massa ljus,och en varm kopp te. och filt över sig,efter man varit ut med odjuret..
Som för övrigt är helt crazy när man går ut med honom nu. ( Helt sjövild). Jag skrev ett sms till Micke att jag vill inte gå ut med honom,för jag sliter sönder min kropp.. Blir säkert en diskussion när han kommer hem...

Min sömn är sämre än nånsin,,låg vaken till kl 2 i natt..   Blir nog en Power nap idag.



Måste handla det är totalt eko i kylen.. Hatar sånt...



Vi har haft mkt att göra nu,varit till kalix fram och tillbaka ett antal gånger.
Torsdag var vi på bröllop,Lördag kalas,och så några gånger före det..
Men dagarna går fort..



Men nu till nått skoj..Vi var på Mia Skäringer i Söndags,på Kulturens Hus,och det var helt OTROLIGT.
Skrattade så jag hade ont i munnen... Det var blandat ,roligt och även allvar..
Men jag hade ingen aning att denna vackra kvinna kunde sjunga.. Helt otrolig röst..


Jag ska försöka ta tag i lite saker idag,men känner redan nu att jag kommer inte att göra ett lyft idag,känner att jag måste försöka rycka tag i mig själv och få fram den där enerign som saknas just nu,den är där inne nånstanns.. Men var???


Hade kunna sova hela dagen idag,fick tvinga mig själv upp. Kanske bra att odjuret är här hemma,så jag måste kliva upp och gå ut med honom..




Nu kanske det blir lunch..





Puss och Kram!












Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0