Provar

Att göra stuvade makaroner för första gången.. Hoppas det blir bra,micke komma hem på lunch snart..

Ska på en jobb intervju,men berättar inget förrän det är över.


Jag är förkyld IGEN,det går bara runt,runt...

Akilles är intresserad av det som ligger under julgranen. Ja,vi har satt upp julgranen i måndags kväll.
Rosa och fin är den...


Blir kyckling och pommes till middag igen,enkelt och gott.


Jag har lite papper jag måste göra,men det får bli en annan dag,sånt är sååååå tråkigt,får huvudvärk bara jag tänker på det.

På kvällen brukar jag komma på as bra blogg inlägg,och sen när jag vaknar är det borta.. ha ha ha
kanske ska stiga upp mitt i natten och skriva ner dom...
ha ha ha



Har kommit på så många bra julklappar,synd att jag inte vunnit på lotto än,men hoppet finns kvar..
En vacker dag,så blir det så...




Nu tillbaka till makaronerna,som sällskap.


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

de kommer gå bra :)

ja de finns mycke man skjuter på o göra.. så tråkiga saker..

ja brukar oxå tänka på bra inlägg på kvällen o sen försvinner de.. haha..

lycka till.. :) kram

2010-11-25 @ 11:53:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Gick intervjun bra? Hoppas det! Tänk på dom där punkterna som du skulle besvara i brevet. Där har du redan svarat på mycket som arbetsgivaren vill veta! :-)



Jag längtar också tills den dagen jag vinner några miljoner på lotto ;-)

2010-11-25 @ 22:09:37
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Emma Sandberg

gick interjuven bra? =)

2010-11-29 @ 12:10:10
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0