Fick



Inte till nån bra bild,så det blev en sån här istället.. ha ha ha..

Nu är vi hemma,ska bli skönt att lägga sig.. Känner mig slut i foten,men det gick bra med mina nya stövlar.

Maten var super god,räkcoctail till förrätt och Oxfile och potatisgratäng till varmrätt och slutligen Pannacotta med hallon.. Kul att träffa mickes arbetskollegor oxå,jätte trevliga. (Har träffat en del,tidigare)

Tog oss en promenad till stan,var riktigt skönt ute.. :)



Nu ska jag tvätta bort masken och lägga mig.


Jag har världens underbaraste man. :) Jag är så lycklig.



Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Åsa

va ju klädseln vi ville se :P

kul att du hade roligt o god mat.. mums :)

krama

2010-10-04 @ 08:40:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0