Fredags mys

Blir det,för mig själv.. Micke och Akilles åkte till byn idag,och ska vara där tills i morgon.

Jag stannade hemma,för att det kliar så fruktansvärt,så hade blivit tokig att sitta i bilen,och klia mig..
Ska strax hoppa i duschen och sen kolla Idol och sen sova..

I morgon är det middagsbjudning hos oss,för en kill kompis till oss,ska flytta,så vi ville ha middag för honom då.
Så det blir skoj. Ska pröva en helt ny rätt oxå.  *spännande*.



Nä,nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka att hålla mig från att klia.. Ha ha ha..


Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Maria

Tacktack :) klipper ju det själv så :)

2010-10-22 @ 20:39:09
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv. jaa, verkligen. de kunde ju gått riktigt illa faktiskt.

nej men usch! hoppas de löser sig!

kraam

2010-10-22 @ 21:52:32
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0