Men oj

Vad jag fryser idag..

M åkte till byn halv 2 i natt. Jag hade ju gått och lagt mig,men jag orkade inte kliva upp och följa med.

På måndag ska vi gå på dejt jag och älskling. :)
Brukar fråga ,när vi har mkt omkring oss och inte ses allför mkt,om vi ska gå på dejt.. ;)
Så det blir bio och lite hångel. Ha ha ha..


Nu har jag ätit kycklingsallad och nyss kokat mig en kopp te. Så jag får lite värme..
Hade velat ha en bastu i lägenheten..



Ska städa i min garderob,det är KAOS där inne..
Så det behövs.


Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: den är mycket god!



min pappa har nog dragit med förkylning hem, för han nyser hela tiden och så. hoppas berkligen inte att jag får de :(



ajdå, du får ta de nästa gång:)



kram

2010-09-24 @ 14:08:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv: Tack så mkt finis =)

2010-09-24 @ 14:40:12
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0