Strumpbyxor

Var det ända jag köpte idag på stan! Svarta med hjärtan på.

Micke däremot köpte ett par skor och en ny skjorta. :)
Han hittade även en grön jacka,men han ska fundera tills i morgon.

Jag är super besviken,hittade ett par ganska vanliga skinn stövlar,men dom var så sköna.. (På den friska foten)
Men när jag prövade på den "onda" foten,fick jag inte ens på den.. :(
*Ledsen*

Hittade en cool tröja på Hanzens,som jag var sugen på,ska dit i morgon och pröva den igen.
Hittade även ett snyggt halsband där,som jag ska köpa. (Märket Snö)



Kollade på en affär,som säljer dom där örhängena jag vill ha,dom tog 600 kr..


Jag måste klippa mig oxå,bara toppa det..



Nu blir det sängen och sen upp i morgon och ta nya glada tag!



Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Åsa

vännen tänk på att du är nyopererad igen foten är säkert lite svullen fortfarande... :)

krama

2010-09-22 @ 08:44:05
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0