Andas?

När ska jag hinna andas? Det är full rulle nu. Står nu vid busskuren i regnet och väntar på bussen! Kallt som fan,rent ut sagt. Sista dagen i morgon på praktiken. Har haft jätte bra och rolig praktik,men ska bli skönt när det är nu är över så jag kan fokusera på annat. Ska baka i kväll,och ta med till praktiken i morgon. Snart påsk. Jag jobbar hela påsken,så blir inget spec alls. Jobba och sova.. Ja plugga oxå! Nu kommer bussen. Så äntligen lite värme!! En kopp te hade suttit fint nu. Annars då,ja inte så mkt. Idag kommer min lärare till praktiken och hälsar på. Nä nu ska jag se på vägen,så jag inte blir åksjuk. Ha ha ha Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0