Många bollar

Är det nu i luften.. Plugga,praktik och jobba..
Jag ska på min andra Intro i morgon,som Personlig Ass. Så det blir spännande.. Så Lördag och Söndag jobbar jag!

Älskling jobbar oxå hela helgen,men olika tider,så vi går om varandra.. Så vi ses nog på måndag kväll tror jag..
Ha ha ha..


Idag gjorde jag Moussaka, (En grekisk rätt,med potatis och köttfärs och massa andra saker i)
Blev gott.


Nu är det strax sängen.. Steg ju upp kl 5,så mina ögon börjar kännas tunga nu.
Hade velat vänta på älskling som kommer kl 22,men vet ej om jag orkar vara vaken.. ha ha ha..










I morgon jobbar jag 9-18 och samma söndag,sen är det praktik igen hela veckan (utan torsdag,då är det skola),sen jobb helgen igen.  Det är full rulle helt enkelt..







Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0